
- Kaski
- Bagaż, kufry, stelaże, mocowania
- Błotniki
- Cięgna, dźwignie, podnóżki, kosy
- Elektryka, oświetlenie, układ zapł.
- Felgi, piasty, obręcze, szprychy
- Filtry oleju
- Filtry powietrza
- Gmole
- Kierownice, obudowy, przyciski, risery
- Klamki, dźwignie, manetki
- Liczniki, wskaźniki, zegarki
- Lusterka
- Mocowanie tablicy
- Odzież
- Opony, dętki
- Owiewki, laminaty, szyby
- Oleje, płyny eksploatacyjne
- Siedzenia, Oparcia, Bagażniki, Sprężyny
- Sprzęgło, skrzynia biegów
- Układ hamulcowy
- Układ napędowy
- Układ paliwowy
- Układ wydechowy
- Zawieszenie
Nowości
Promocje


Siedzenie kanapa Cafe Racer Honda

Szklanki, osłony zawieszenia 14-18 Road King, Electra, Touring +2"

Filtr powietrza Harley 2015 FLS Softail; 16-17 Softail; 14-16 Touring, Electra, Road King, Trike

Siedzenie kanapa Cafe Racer Honda CB 200/350/400/500/750

Klamki, dźwignie Harley 96-17 Dyna; 96-14 Softail; 96-07 Touring; 96-03 XL

Nakładki na przednią oś Harley 00-07 TOURING; 04-07 DYNA

Siedzenie kanapa Cafe Racer Honda CB 200/350/400/500/750

Klamki, dźwignie Harley 96-17 Dyna; 96-14 Softail; 96-07 Touring; 96-03 XL Sportster

Nakładki na przednią oś Harley 00-05 FLHT/R/X FLTR

Światła na kufry Harley Chopper Custom

Mocowanie spacerówek Chrom 32-35mm na Gmole Harley Honda Kawasaki Suzuki Yamaha

Manetki Avon Cushioned Chrom

- Dostawa produktu do Klienta jest bezpłatna, chyba że zostanie wybrana opcja dostawy za pobraniem.
- Zamówione produkty dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD oraz FedEx. Zamówione towary dostarczane są na adres Klienta podany w formularzu zamówienia.
- Dostawy towarów zamawianych za pośrednictwem Sklepu są realizowane na terenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz EU.
- Czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 10 dni roboczych, licząc od dnia złożenia zamówienia przez Klienta (opcja za pobraniem) lub zaksięgowania wpłaty za zamówienie na naszym koncie, chyba że w opisie produktu lub w trakcie składania zamówienia podano krótszy termin.
- Po otrzymaniu przesyłki Klient powinien, w miarę możliwości, sprawdzić w obecności dostawcy stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń przesyłki podczas przewozu wskazana jest, w miarę możliwości, odmowa odbioru przesyłki przez Klienta bądź spisanie w obecności dostawcy protokołu określającego stan przesyłki oraz okoliczności powstania szkody, co znacznie ułatwi ewentualne postępowanie reklamacyjne.