
- Kaski
- Akcesoria, Camping, Prezenty
- Bagaż, kufry, stelaże, mocowania
- Błotniki
- Cięgna, dźwignie, podnóżki, kosy
- Elektryka, oświetlenie, układ zapł.
- Felgi, piasty, obręcze, szprychy
- Filtry oleju
- Filtry powietrza
- Gmole
- Kierownice, obudowy, przyciski, risery
- Klamki, dźwignie, manetki
- Liczniki, wskaźniki, zegarki
- Linki, mocowania linek
- Literatura
- Lusterka
- Mocowanie tablicy
- Narzędzia
- Odzież
- Opony, dętki
- Owiewki, laminaty, szyby
- Oleje, zbironiki oleju, płyny eksploatacyjne
- Siedzenia, Oparcia, Bagażniki, Sprężyny
- Silnik
- Sprzęgło, skrzynia biegów
- Układ hamulcowy
- Układ napędowy
- Układ paliwowy
- Układ wydechowy
- Zawieszenie
Nowości
Promocje


305,97 zł
Cena regularna:
329,00 zł

27,90 zł
Cena regularna:
30,00 zł

352,47 zł
Cena regularna:
379,00 zł

928,14 zł
Cena regularna:
998,00 zł

511,50 zł
Cena regularna:
550,00 zł

101,37 zł
Cena regularna:
109,00 zł

132,99 zł
Cena regularna:
143,00 zł

130,20 zł
Cena regularna:
140,00 zł

274,35 zł
Cena regularna:
295,00 zł

202,74 zł
Cena regularna:
218,00 zł

125,55 zł
Cena regularna:
135,00 zł

97,65 zł
Cena regularna:
105,00 zł

- Koszt dostawy produktu do Klienta odbywa się zgodnie z cennikiem..
- Zamówione produkty dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD oraz FedEx. Zamówione towary dostarczane są na adres Klienta podany w formularzu zamówienia.
- Dostawy towarów zamawianych za pośrednictwem Sklepu są realizowane na terenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz EU.
- Czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 10 dni roboczych, licząc od dnia złożenia zamówienia przez Klienta (opcja za pobraniem) lub zaksięgowania wpłaty za zamówienie na naszym koncie, chyba że w opisie produktu lub w trakcie składania zamówienia podano krótszy termin.Wyjątkiem są zamówienia indywidualne, których czas realizacji może być różny i klient świadomie godzi się z tym faktem.
- Po otrzymaniu przesyłki Klient powinien, w miarę możliwości, sprawdzić w obecności dostawcy stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń przesyłki podczas przewozu wskazana jest, w miarę możliwości, odmowa odbioru przesyłki przez Klienta bądź spisanie w obecności dostawcy protokołu określającego stan przesyłki oraz okoliczności powstania szkody, co znacznie ułatwi ewentualne postępowanie reklamacyjne.